ملی پوش هندبال کشورمان گفت: تیم جوان و خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم پس از مسابقات انتخابی المپیک رو سفید به کشور بازگردیم.

رحیمی: توقع داریم تبعیضی میان رشته‌های ورزشی نباشد/ امیدوارم بتوانیم رو سفید به کشور بازگردیم علی رحیمی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی هندبال گفت: چهارمین اردوی تیم ملی هندبال در حال برگزاری و این در حالی است که این اردو‌ها برای مدتی به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تعطیل بود. حالا هم مدتی است در کنار هم جمع شدیم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آلمان برسیم.  

دغدغه بازیکنان کمتر شده اما همه چیز ایده آل نیست 

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که برای هندبالیست‌ها وجود داشت بر طرف شده است یا خیر بیان داشت: معمولا هر زمانی که کار آغاز می‌شود در ابتدای آن عمده مشکلاتی وجود دارد، ولی خوشبختانه مشکلات حل شده و دغدغه بچه‌ها هم کمتر شده است، تا به اینجای کار شرایط  خوب بوده، اما ۱۰۰ درصد نبوده است، مسئولان  هم تمام تلاششان را انجام داده ند تا همه چیز به نحو احسن باشد.  

رحیمی بزرگترین مشکل هندبال در چند سال گذشته را چنین نام برد: یکی از مشکلات فدراسیون و جامعه هندبال این بود که در ۳ - ۴ سال گذشته ریاست عوض می‌شد و ثبات کافی در محجموعه فدراسیون نبود، حالا هم پاکدل آمده است و هنوز زمانی نگذشته تا بتوان گفت آیا همه چیز ۱۰۰ درصد شده است یا خیر، زیرا ۵ - ۶ ماه است  که رئیس جدید آمده است و همین مسابقات انتخابی المپیک هم  اولین دوره مسابقات است که تیم ما قرار است اعزام شود که باید دید چطور می‌شود.  

امیدوارم بتوانیم رو سفید به کشور بازگردیم 

او درباره انگیزه ملی پوشان بیان داشت: همه تلاش می‌کنند تا بهترین نمایش راداشته باشند بازی‌های سختی برابر کویت، کره جنوبی و بحرین داریم و امیدوارم بتوانیم رو سفید برگردیم.  

ملی پوش هندبال کشورمان درباره شرایط دستمزد هندبال در سال‌های گذشته و در مقایسه با دیگر رشته‌ها گفت: در تیم ملی هندبال حقوقی نمی‌گیریم و با عشق به پیراهنمان به میدان آمده ایم همه ورزشکار‌ها زحمت می‌کشند، اما وضعیت فوتبالی‌ها بهتر است  ما هم توقع داریم تبعیضی میان رشته‌های ورزشی نباشد تا همه زیر سایه پرچم تیم ملی تلاش کنند.  


بیشتر بخوانید: برگزاری قرعه کشی رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا


برخی دنبال یک روزنه هستند تا با رفع مشکلاتشان لژیونر شوند 

او درباره لژیونر‌ها و این که بسیاری علاقه دارند در خارج از ایران بازی کنند گفت: دقیقا به همین صورت است، ۱۰  - ۱۱ لژیونر داریم ، برخی دنبال یک روزنه هستند تا مشکل خانوادگی یا سربازی شان حل شود و از ایران بروند، زیرا در آمد این رشته در کشور‌های دیگر بیشتر است  و لیگ ایران در هیچ رشته‌ای جوابگوی زندگی ورزشکاران نیست.  

رحیمی درباره غیبت لژیونر‌ها در اردوی تیم ملی همک بیان داشت: تا جایی که می‌دانم  فصل لیگ اروپا شروع شده و به همین دلیل بازیکنان لژیونر مجبورند در اختیار باشگاه‌ها باشند، بازی‌های ما  هم دقیقا هم  زمان با رقابت‌های باشگاه‌های اروپا است، به همین دلیل بازیکنان نمی‌توانند در اردو باشند، اما امیدوارم با تلاش فدراسیون و کادر تیم ملی قبل از اعزام اضافه شوند.  

تیم جوان و خوبی داریم اما به تجربه بیشتری نیاز داریم 

او افزود: تیم جوان و خوبی داریم،  اما به  تجربه  بیشتری   نیاز داریم، حتی اگر لژیونر‌ها هم نتوانند در اختیاز تیم باشند بازهم می‌توانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

رحیمی ملی پوش هندبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با درآمد‌هایی که از این رشته داشتید آیا شرایط زندگی ایده آلی دارید یا خیر بیان داشت:حقیقا زندگی خیلی خوب نه،  ولی زندگی معمولی می‌توانیم داشته باشیم امیدوارم با کار‌هایی که فدراسیون می‌کند حامیان بیشتری جذب شوند و شرایط هم بهتر شود.  


بیشتر بخوانید: کرمی: اول هر کاری سختی وجود دارد/ درآمد لژیونر‌های هندبال بیشتر است


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار